طرح جدید برای اجاره ماشین عروس
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره ماشین عروس  دارایی های کسب و کار خاصی را شامل می شود که شامل ناوگان حدود ۱۴۰۰ وسیله نقلیه می شود – از Open Road Rent A Car، ارائه دهنده خدمات اجاره اتومبیل در نمایندگی های انتخابی تویوتا در تگزاس.

به گفته این شرکت، اداره می شود برنامه های جاده باز را به دفاتر رنت ماشین محلی پروژه های اجاره ای آن در مناطق هوستون، دالاس / فورت ورت و سن آنتونیو انتقال می دهد. مفاد قرارداد اعلام نشده است.

دیو لیوون، معاون ارشد در شرکت سرمایه گذاری ها گفت: “طی دو هفته گذشته، اجاره خودرو  ما از نمایندگی های محلی تویوتا، همراه با نمایندگان جاده ها بازدید کردیم. امید ما این است که اکثر این نمایندگی ها تصمیم بگیرند با ما شرکت کنند. ما در حال حاضر از این سه بازار کلیدی تگزاس با شبکه محله های اجاره خودرو متمرکز بر جامعه استفاده می کنیم، به همین دلیل این فرصت جدید، کارایی و انعطاف پذیری زیادی را ارائه می دهد. “

این شرکت می گوید: در حال حاضر بیش از ۵۵۰ محل شرکت صنعتی در ایالت تگزاس وجود دارد. با همکاری شرکت Enterprise، نمایندگی مجاز به خرید وسایل نقلیه اجاره ای در بازار های مربوطه می شود.

Jeff Parent، رئیس شرکت Road Road A Car، گفت: “ما در مورد انتقال مشتریان و اجاره ماشین  دوستان قدیمی ما به یک شرکت مانند Enterprise، احساس خوبی داریم.” “ما اطمینان داریم که Enterprise قادر خواهد بود نوع خدمات عالی و مهارت های مدیریت ناوگان را ارائه کند که این نمایندگی های موفق و مشتریان آنها هر روز وابسته است.”





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: